OLYMPIA TRAFIKSKOLA – Körkort fort! – för både manuell bil och automatare!

Körkort – en investering för livet!

Du hittar oss på Magnus Erikssons gata 10 i Helsingborg.

Du kan skriva in dig direkt under kontorets öppettider och komma igång med din körkortsutbildning snabbt och enkelt.  Vi rekommenderar att du köper ett Kom-igång-paket så att du kan börja jobba med både teori och körning. Det är mycket viktigt att hålla jämna steg med teorin, på så vis har du redan kunskap om regler och vägmärken – körutbildningen i bilen blir effektivare, och därmed billigare!

Ett bra tips är att du kör regelbundet 1-2 gånger i veckan – gärna i kombination med träning hemma. Din handledare är alltid välkommen att följa med på lektionerna.

Våra lärare har mångårig erfarenhet och vi lägger stort fokus på personlig service.

Välkommen att ta ditt körkort hos oss du också!

Bokning

Det är lätt att boka tider hos oss! Du kan:

• Ringa till kontoret under ordinarie öppettider (mån-ons kl. 12.00 – 18.00, övriga tider går det bra att lämna ett meddelande så hör vi av oss så fort vi kan!)
  • Boka själv via Trafikskola online (gäller inskrivna elever)
  • Boka tillsammans med din körlärare i samband med körlektion.

Avbokning

Det är lika enkelt att avboka en tid som du har bokat. Tänk dock på att avbokning ska göras senast 24 timmar före bokad tid.  Sen avbokning debiteras med halva avgiften, så kom ihåg att avboka i god tid!

Avbokning kan ske via:

• Kontoret
  • Trafikskola online
  • Din körlärare

Betalning

Betalning kan ske på plats i Helsingborg när kontoret är öppet. Det går att betala med bankkort eller med kontanter. Det går också bra att betala direkt till vårt bankgiro – nr 5278-5722 (Olympia Trafikskola). Uppge då elevens namn som meddelande så att vi vet vilket elevkonto som pengarna ska sättas in på. Det går även bra att swisha till oss på nr: 123 585 35 77.

Vårt Kom-igång-paket ska alltid betalas i förskott och ska utnyttjas till fullo inom ett år från inköpsdatum.

OBS! All betalning ska ske i förskott – eller samma dag som din körlektion.